onsdag 9 juni 2010

En liten tjej!

Kort till en liten prinsessa. Bilden är en gratis Digistämpel men jag kommer sjutton inte ihåg vart den kommer ifrån. Kan vara dustin pike.. Kanske..


Ett ganska enkelt kort med en stor diecut från crate paper har jag för mig. Närmare bestämt från Mia collection. Jag var ju bara tvungen att ha lite från den när den kom eftersom namnet på den var så fint! =) Har lagt på lite 3d-lack på hjärtat på flickans sparkdräkt, på nappen och på rosetten i håret!
Jag gjorde två stycken kort med min nya stämpel från Vilda stamps som jag vann men jag kunde inte få något bra kort på det. Vår fina systemkamera gick sönder härom dan och den andra lille kompaktkameran och jag är inte riktigt kompisar. Denna bilden blev inte heller så bra men den får duga. Får se om jag kan ta några bättre foton på de andra korten lite senare..
Ha en trevlig dag så länge!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Mia!!

    Vilket fint kort, härliga färger och Bäbisen är ut gullig!!!
    Hoppas du mår väl Jag pysslar så fingrarna glöder och känner att mitt samvete tynger mig för jag inte hinner lämna alla kommentarer jag vill..man snart blir det bättre hoppas jag.
    Kram lina

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)