torsdag 19 maj 2011

Liiiten ask!

Jag har gjort en liten ask efter mallen som Carina gjort. Den blev inte stor men kan rymma nåt litet smycke eller något annat litet. Så fort jag såg hennes ask så var jag bara tvungen att testa att göra en egen. Pappret kommer från Maja design. Texten stod på remsan på samma papper, ni vet den som man vanligtvis skär bort. Glad är skrivet med mini mini mini små stickers. Blommor från woc och gult organza band. Tog max 20 min att göra. Kul pyssel. Kanske kan man göra lite större sånna och ge bort till Alfreds dagisfröknar till sommaren?
Jag och Alfred har åkt på en förkylning igen. Jag som inte trodde man kunde bli sjuk mer på typ ett halvår efter att ha haft både influensa och magsjuka. Jag trodde att jag hade fått SUPER-immunförsvar. Men inga superkrafter syns till alltså. Synd för det hade jag behövt. Men jag hoppas att jag blir såpas kry att jag kan jobba i helgen i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)