fredag 8 maj 2009

Länge sen sist!

Nu är det ett tag sen jag uppdaterade här..
Igår fick jag ett mycket välkommet paket på posten med saker från Min Hemliga Vän (MHV) på svensk scrapbooking! Jag har också skickat till en hemlig vän och vem det är ska jag berätta när alla har fått sina paket och det är fritt fram att avslöja sig! På bilden nedan ser ni allt scrapgodis jag fick! Hon som skickat paketet var väldigt fyndig och hade gjort ett eget kort med ett rim i. Mycket uppskattat måste jag säga!
På bilden ser ni det fina kortet, thickers som är lite tjockare bokstäver, 2 stämplar, brads, öljetter, massor med blommor, charms eller hängen som man också kan kalla det, scrappers floss och sidenband!
Tusen tack till den snälla människa som skickat allt detta till mig.

Snart ska vi åka iväg till Kinna jag och Alfred. Patrik och Karins barn Emiliia och Sebastian har fyllt år så vi ska fira dem lite hade vi tänkt. De ska ha kalas för dem imorgon men vi ska på grillfest då i Onsala, (om vädret tillåter, känner inte för det om vädret är kasst måste jag erkänna) Så vi ska fira dem lite grann idag istället.

Karin hade en fin idé om att vi skulle knalla upp till mariebergsparken och fika men vi får nog skrota det eftersom vädret inte tillåter detta.

Måste säga att min lust för pyssel inte är så väldigt stort just nu så det är därför jag är så dålig på att uppdatera här just nu. Får dåligt samvete varje gång min blogg kommer upp som första sidan när jag ska gå in på nätet.. Man borde kanske inte ha det eftersom jag har så få läsare men men.. Fattar inte hur de hinner med som uppdaterar sin blogg flera gånger om dan. Är glad om jag hinner ett par gånger i veckan..

Nä nu kallar plikten igen Alfred måste käka middag och jag med.

Kramar från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)