måndag 10 september 2012

Snail mail kit swap!

Hej!
Är ju medlem på en swap sida från Usa och jag tycker att det är så roligt! Förra månaden hakade jag på en "Snail mail kit swap" som gick ut på att man skulle plocka ihop ett kit för snigelpost. Det kunde va brevpapper pennor, note cards osv. Jag satte ihop detta lilla kit som åkte ända till malaysia. Hoppas det klarade sig helskinnat fram, jag vet ju att hon fått det iaf.
Ett litet altrat pennskrin med pennor i!





 Sen gjorde jag två grattiskort till henne som hon kan använda.
Texten hittade jag på nätet.

Sen fanns det lite olika brevpapper med i paketet också.

2 kommentarer:

  1. Oj det här låter ju riktigt spännande :) Va kul med en swap som stäcker sig jorden runt. Jättefina kort som du har gjort, kan tänka mig att hon blev mycket glad för sitt paket. Det hade jag blivit :)

    SvaraRadera
  2. Så mye lekkert du har laget:)
    Moro å få.
    Klem Connie

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)