fredag 5 november 2010

En liten strut!

Har varit och hälsat på goda vänner nu i eftermiddag! De har en dotter i samma ålder som Alfred och det var hemskt roligt att se hur de lekte med varann. De var väldigt söta!
Jag är ju lite gammaldags av mig och vill gärna ha med mig något om man är bjuden så jag var igår på Skene Järn och hittade en jätte söt liten kruka som jag bara var tvungen att köpa. Sen slank jag in i blomsteraffären och köpte en liten blomma och satte i den. Sen idag hittade jag en strut som jag köpte på Panduro outlet härom veckan och så fick jag en liten idé och det slutade med det här! Fast jag fyllde struten med choklad som jag la i en cellofanpåse och knöt ett litet rosa band runt som jag fixade i bilen på väg till våra vänner därför är inte det med på bilden. Ibland går det snabbt!!

En av våra arbetskamrater har slutat och i veckan så fick hon en liten present av oss andra, ett presentkort så hon kan köpa vad hon vill. Jag gjorde såklart ett kort till henne och det såg ut såhär. Ni får ursäkta den dåliga kvaliten men man kan se lite iaf!
Pappret jag har använt till detta kortet är från en tapetbok som jag fick i färgaffären. Frågade om de hade några böcker som dom ändå skulle slänga och de hade dem. Man kan vika askar eller göra fina påsar av dem eller använda dem som mönsterpapper!!
Jaha då ska man kanske ta och se lite på tv! Ha en trevlig helg allesammans!

2 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att kunna knåpa ihop lite eget till sina vänner.
    Älskade verkligen den krukan...och kortet var helt perfekt till.
    kram ullabella

    SvaraRadera
  2. Jag tycker liksom du att det är roligt att be bort små presenter när jag går bort. Din present var jättefin!
    kram Annika

    SvaraRadera

Hej!! Tack så mycket för att du lämnar en liten kommentar!! Jag blir så glad! =)